Het product is succesvol aan je winkelwagen toegevoegd
Aantal
Totaal (excl. btw)
Er staan 0 artikelen in je winkelwagen. Er staat 1 artikel in je winkelwagen.
Totaal producten (ex. btw)
Ordertoeslag (tot € 250)  Geen ordertoeslag
Totaal btw € 0,00
Totaal
Ga door met winkelen Doorgaan naar betalen

Veelgestelde vragen

Een bestelling plaatsen

  • Hoe bestel ik glas bij Glasgigant.nl?

    Glas bestellen bij GlasGigant.nl gaat heel snel. In slechts drie eenvoudige stappen bestel je bij ons.

    Stap 1: Product kiezen: je kiest het type glas en voert de aantallen en afmetingen in.

    Stap 2: Direct mee bestellen: je voegt de benodigde beglazingsmaterialen toe.

    Stap 3: Bestelling afronden: je kiest de gewenste afhaal- of leverdatum, controleert je bestelling en betaalt op een veilige manier. 

  • Hoe maak ik een account aan?

    Een account aanmaken is in slechts drie stappen gedaan.

    Stap 1. Klik rechts bovenaan de pagina op de knop Account aanmaken.
    Stap 2. Vul je e-mailadres, wachtwoord en contactgegevens in.
    Stap 3. Voltooi het proces door te klikken op de knop account aanmaken.

  • Kan ik ook zonder account een bestelling plaatsen?

    Ja, het is mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken. 

  • Ik ben particulier, kan ik ook een bestelling plaatsen?

    Ja, je kunt ook als particulier bestellingen plaatsen. Let op dat alle genoemde tarieven op GlasGigant.nl exclusief BTW zijn, tenzij dat anders is vermeld.

Levertijden

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

    Eén van de zeven zekerheden van GlasGigant.nl is 100% leveringsbetrouwbaarheid.

    Is je bestelling niet geleverd op de gekozen leverdatum? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. 

    Volgens onze zeven zekerheden krijg je gratis extra Blinkers Spaarpunten als compensatie op je volgende bestelling. 

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Je ontvangt je bestelling op de leverdatum die in de opdrachtbevestiging staat. De levering wordt rechtstreeks door de glasfabrikant bij je bezorgd op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur.

  • Ik heb niet alle producten ontvangen van mijn bestelling.

    Wat vervelend!

    Is je bestelling niet compleet, dan willen wij dat zo snel mogelijk in orde maken. Neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen naar wat er mis is gegaan. Wij zorgen ervoor dat de ontbrekende producten bij je terecht komen.

  • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

    Tijdens het bestelproces kan je zelf de dag selecteren waarop je de bestelling geleverd wil hebben. Hier kan je ook kiezen voor spoedleveringen.

Bezorging van mijn bestelling

  • Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

    Om het je gemakkelijk te maken, vullen we bij een nieuwe bestelling alvast jouw standaard adres in als bezorgadres. Natuurlijk kun je dat adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op een ander adres. Voer dan tijdens het bestellen een ander afleveradres in.

    We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming bezorgd wordt. Uiteraard kan je ook je bestelling afhalen bij één van onze afhaallocaties.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Je ontvangt je bestelling op de leverdatum die in de opdrachtbevestiging staat. De levering wordt rechtstreeks door de glasfabrikant bij je bezorgd. Dat gebeurt op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur. 

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    Je ontvangt je bestelling rechtstreeks van de glasfabrikant. Zij bezorgen op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur. 

  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

    Ruiten tot circa 25 kilogram worden los met een bus geleverd. Zwaardere ruiten worden op een glasbok geleverd met een vrachtwagen. Deze glasbok blijft staan totdat je deze hebt leeggemeld. 

Afhalen van mijn bestelling

  • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

    Je kunt je bestelling afhalen bij één van onze afhaallocaties. Dit kan op werkdagen tussen 7:00 en 16:30 uur. TIP: Vergeet niet je orderbevestiging mee te nemen!

    BELANGRIJK: in verband met jouw veiligheid en die van anderen is het belangrijk het volgende in acht te nemen tijdens het afhalen van je bestelling.

    • Je dient je te melden bij de receptie van de afhaallocatie. 
    • Kinderen tot 12 jaar dienen in de auto te blijven zitten.
    • Voor je veiligheid is het, zonder toestemming of begeleiding, niet toegestaan de productiehal van de afhaallocatie te betreden.
    • In overleg kan het personeel van de afhaallocatie een handje helpen bij het inladen van je bestelling in je vervoersmiddel. Zij kunnen alleen geen verantwoordelijkheid nemen voor eventuele beschadigingen tijdens het inladen.
    • Bedenk goed hoe je het glas gaat vervoeren. Je dient zelf verpakkingsmateriaal mee te nemen om de ruiten in te pakken, vast te zetten en te vervoeren.
    • Kleding met lange mouwen, een broek met lange pijpen en dichte schoenen zijn verplicht voor je eigen veiligheid. Eventueel kan in overleg met de medewerkers een veiligheidsbril en veiligheidshandschoenen ter beschikking gesteld worden. Deze graag weer inleveren bij vertrek.
    • Het is belangrijk dat je je aan de veiligheidsregels op de locatie houdt.
    • Aanwijzingen van het personeel dien je altijd op te volgen.
    • Wanneer het getrainde personeel op locatie het niet veilig vindt hoe het glas getransporteerd wordt, kan geweigerd worden het glas mee te geven.
  • Waar moet ik rekening mee houden bij het ophalen van mijn bestelling?

    Neem bij het ophalen van je bestelling jouw orderbevestiging mee die we je per e-mail hebben gestuurd.

    BELANGRIJK: in verband met jouw veiligheid en die van anderen is het belangrijk het volgende in acht te nemen tijdens het afhalen van je bestelling.

    • Je dient je te melden bij de receptie van de afhaallocatie.
    • Kinderen tot 12 jaar dienen in de auto te blijven zitten. 
    • Voor je veiligheid is het, zonder toestemming of begeleiding, niet toegestaan de productiehal van de afhaallocatie te betreden.
    • In overleg kan het personeel van de afhaallocatie een handje helpen bij het inladen van je bestelling in je vervoersmiddel. Zij kunnen alleen geen verantwoordelijkheid nemen voor eventuele beschadigingen tijdens het inladen.
    • Bedenk goed hoe je het glas gaat vervoeren. Je dient zelf verpakkingsmateriaal mee te nemen om de ruiten in te pakken, vast te zetten en te vervoeren.
    • Kleding met lange mouwen, een broek met lange pijpen en dichte schoenen zijn verplicht voor je eigen veiligheid. Eventueel kan in overleg met de medewerkers een veiligheidsbril en veiligheidshandschoenen ter beschikking gesteld worden. Deze graag weer inleveren bij vertrek.
    • Het is belangrijk dat je je aan de veiligheidsregels op de locatie houdt.
    • Aanwijzingen van het personeel dien je altijd op te volgen.
    • Wanneer het getrainde personeel op locatie het niet veilig vindt hoe het glas getransporteerd wordt, kan geweigerd worden het glas mee te geven.

Gratis bezorging

  • Wordt een bestelling gratis bezorgd?

    Ja, jouw bestelling wordt gratis bezorgd door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden.

    Je kunt je bestelling ook afhalen bij één van onze afhaallocaties. Dit kan op werkdagen tussen 7:00 en 16:30 uur. TIP: Vergeet niet je orderbevestiging mee te nemen!

Een bestelling wijzigen

  • Kan ik een bestelling die geplaatst is nog wijzigen?

    Beglazing en ventilatieroosters

    Je bestelling van glas en ventilatieroosters kan je niet meer wijzigen. Zorg er dus voor dat je jouw bestelling goed controleert! Deze producten hebben we immers speciaal voor jou op maat gemaakt, waardoor we het niet meer kunnen verkopen. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

    Beglazingsmaterialen

    Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kan je die niet meer wijzigen. Zorg er dus voor dat je jouw bestelling goed controleert! Je kunt de bestelling van niet op maat gemaakte producten, zoals beglazingsmaterialen, wel annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. 

Een bestelling annuleren

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Beglazing en ventilatieroosters

    Je bestelling van glas en ventilatieroosters kan je niet annuleren. Zorg er dus voor dat je jouw bestelling goed controleert! Deze producten hebben we immers speciaal voor jou op maat gemaakt, waardoor we het niet meer kunnen verkopen. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

    Beglazingsmaterialen

    Wel kan je je bestelling van niet op maat gemaakte producten, zoals beglazingsmaterialen, annuleren. Je kunt dit doen tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om de producten retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw werkplaats of huis naar GlasGigant.nl zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan GlasGigant.nl geretourneerd worden.

    Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dien je een Serviceverzoek in te dienen. 

  • Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

    Zodra wij de producten in goede orde retour hebben ontvangen, gelden de volgende terugbetalingstermijnen:

    • iDEAL: het verschuldigde bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort.
    • Billink Achteraf betalen: Je hebt geen betalingsverplichting meer voor het geannuleerde product.
  • Waarom is mijn bestelling geannuleerd door GlasGigant.nl?

    Een product of een bestelling kan om verschillende redenen door ons geannuleerd worden. Wij sturen je een e-mail waarin de reden van annulering staat aangeven.

    Als een bestelling is geannuleerd, dan vervalt de betalingsverplichting of dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. De termijn van terugstorten is afhankelijk per betaalmethode en kun je nalezen bij terugbetalingstermijnen.

  • Een artikel van mijn bestelling is geannuleerd door GlasGigant.nl. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd?

    Als een artikel is geannuleerd, wordt er niet automatisch een nieuw artikel opgestuurd. Als de geannuleerde producten verkrijgbaar zijn via GlasGigant.nl, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Betaalmogelijkheden

  • iDeal

    Met iDEAL betaal je veilig en snel via je eigen vertrouwde bankomgeving. iDEAL is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij de online kopers. Alle Nederlandse banken nemen deel aan deze betaaloptie. Het gemak, het vertrouwde imago van iDEAL en de snelheid maken deze optie erg populair. Je vindt direct het afgeschreven bedrag terug op je bankafschrift.

  • Billink Achteraf Betalen

    Met Billink kan je je bestelling achteraf betalen. Oftewel: Eerst zien, dan betalen. Achteraf betalen met Billinkis laagdrempelig. Niet voor niets is deze betaaldienst nu al in ruim 1500 webshops actief.

    Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang je in huis en je betaalt achteraf hetgeen dat je wilt houden. Geen gedoe met vooruit betalen of wachten op retourgeld. Namens Billink ontvang je een factuur welke je binnen 14 dagen kan betalen. Wel zo handig!

    Als de betaalmethode ‘achteraf betalen’ niet wordt aangeboden, kun je vanzelfsprekend een andere betaalmethode gebruiken.

  • Bancontact / Mister Cash

    Bancontact is een bankbetaalmethode uit en voor België, waarmee je in je eigen vertrouwde bankomgeving kan betalen. Je kunt Bancontact zien als de iDEAL van België. Het is een erg populaire betaalmethode.

  • Sofort Banking

    Met SOFORT is het online betalen eenvoudiger dan ooit! U gebruikt hiervoor gewoon uw vertrouwde gegevens van Internetbankieren. Deze methode is geheel veilig. Het betalingsproces vindt in real-time plaats, zodat uw bestelling - sneller dan bij een gewoonlijke bankoverschrijving - direct kan worden verwerkt.

Facturen

  • Waar kan ik mijn facturen inzien, downloaden en printen?

    Wil je jouw facturen inzien, downloaden en printen? Geen punt. Log dan in op Mijn account en ga naar Facturen. Hier vind je al jouw facturen waar je ze kan inzien, downloaden en printen. 

  • Kan mijn factuur gewijzigd worden?

    Zodra je bestelling is verzonden, kunnen we de gegevens op je factuur niet meer wijzigen.


Vragen? Wij helpen je graag verder!

Onze klantenservice staat op werkdagen voor je klaar van 8:30 tot 17:00 uur.

Bereik ons via:
0347 - 715 155
klantenservice@glasgigant.nl

  • Gratis levering op locatie
  • Groothandelprijzen
  • Niet goed, nieuwe ruit
  • Veilig betalen met:

iDealMistercashBillinkSofort