Heeft u hulp nodig? Bel 0850511000
title

Gratis levering
op locatie

Wil je je bestelling geleverd hebben. We leveren gratis door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Dan hoef je niet te sjouwen.

title

Kies zelf je 
afleverdatum

Je kiest zelf wanneer jij je glasbestelling wil ophalen of geleverd wil krijgen. Wel zo gemakkelijk.

title

Veilig achteraf 
betalen

Wil je je aankopen eerst geleverd hebben voordat je betaalt? Achteraf betalen doe je kosteloos met Billink. Wel zo veilig.

title

Gratis productie op 
maat vanaf € 1000

Bestel je voor €1000 dan betaal je geen kleine ordertoeslag. Dat scheelt je €25,-!

title

Spoedleveringen 
vanaf 4 werkdagen

Wil je snel je bestelling ontvangen? Spoedleveringen vanaf 4 werkdagen zijn mogelijk! Lekker snel.

title

Niet goed, 
nieuwe ruit

Voldoet de ruit niet aan de kwaliteitsvoorschriften? Dan krijg je van ons direct een nieuwe. Snel en eenvoudig!

Het product is succesvol aan je winkelwagen toegevoegd
Aantal
Totaal (excl. btw)
Er staan 0 artikelen in je winkelwagen. Er staat 1 artikel in je winkelwagen.
Totaal producten (excl. btw)
Ordertoeslag (tot € 1000)  Geen ordertoeslag
Totaal btw € 0,00
Totaal
Ga door met winkelen Doorgaan naar betalen

Veelgestelde vragen

Een bestelling plaatsen

  • Hoe bestel ik glas bij GlasGigant.nl?
    Glas bestellen bij GlasGigant.nl gaat gemakkelijk en snel. In slechts drie eenvoudige stappen bestel je bij ons.
    Stap 1: Product kiezen: je kiest het type glas en voert de aantallen en afmetingen in.
    Stap 2: Direct mee bestellen: je voegt de benodigde beglazingsmaterialen toe.
    Stap 3: Bestelling afronden: je kiest de gewenste afhaal- of leverdatum, controleert je bestelling en betaalt op een veilige manier. 
    Meer lezen
  • Hoe maak ik een account aan?
    Een account aanmaken is in slechts drie stappen gedaan.
    Stap 1. Klik rechts bovenaan de pagina op de knop Inloggen.
    Stap 2. Vul je e-mailadres, wachtwoord en contactgegevens in.
    Stap 3. Voltooi het proces door te klikken op de knop account aanmaken.

    Meer lezen
  • Kan ik ook zonder account een bestelling plaatsen?
    Ja, het is absoluut mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken. Profiteer van het gebruiksgemak en ontdek een naadloze winkelervaring op onze website, waarbij registratie optioneel is.
    Meer lezen
  • Ik ben particulier, kan ik ook een bestelling plaatsen?
    Ja, je kunt ook als particulier bestellingen plaatsen. Let op dat alle genoemde tarieven op GlasGigant.nl exclusief BTW zijn, tenzij dat anders is vermeld.
    Meer lezen
  • Hoe plaats ik een spoedbestelling?
    In het winkelmandje heb je de mogelijkheid om aan te geven of je de bestelling met spoed gereed wilt hebben. Hierbij kun je zelf bepalen wanneer je de bestelling wilt ophalen of je hebt de optie om een specifieke leverdatum te kiezen. Deze flexibiliteit stelt je in staat om de afhandeling van je bestelling af te stemmen op jouw wensen en planning.
    Meer lezen
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Geen zorgen, dat overkomt iedereen weleens. Om je wachtwoord te herstellen, klik je rechts bovenaan de pagina op de knop "Inloggen". Onder de invulvelden zie je de link "Je wachtwoord vergeten?" Klik hierop, vul je e-mailadres in en druk op "Wachtwoord opvragen". Binnen enkele minuten sturen we je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
    Meer lezen
  • Zijn er bijkomende kosten?
    Bij orderbedragen onder de € 1000,- (excl. BTW) wordt een kleine orderbijdrage van € 25,00 (excl. BTW) per bestelling in rekening gebracht. We danken je voor je begrip en medewerking. We streven is naar een schadeloze levering van hoogwaardige producten!
    Meer lezen
  • Hoe vind ik snel een artikel?
    Er zijn drie manieren om een artikel te vinden
    1. De zoekbalk
    Weet je al welk artikel je wilt? Dan kun je deze snel vinden via onze handige zoekbalk.De zoekbalk vind je bovenaan de pagina. Vul hier een naam, trefwoord of artikelnummer in klik op zoeken.
    2. Via hoofdmenu
    Weet je de naam niet, maar wel in welke categorie je wilt zoeken? Zoek dan via het hoofdmenu. Kies een categorie via het hoofdmenu, zoals Dubbel Glas, en maak vervolgens je keuze voor het type product.
    3. Glaskeuzehulp
    De glaskeuzehulp is de ideale tool om het beste glas te vinden op basis van de door jou opgegeven criteria. Geef in de filter aan voor welke toepassing je het glas wil gebruiken. Vervolgens verschijnen de glassoorten die het beste bij jouw vraag passen. Handig, toch?
    Meer lezen

Levertijden

Bezorging van mijn bestelling

  • Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
    Om het je gemakkelijk te maken, vullen we bij een nieuwe bestelling automatisch jouw standaard adres in als bezorgadres. Natuurlijk kun je dit adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op een ander adres. Tijdens het bestelproces kun je eenvoudig een ander afleveradres invoeren.
    Als je ervoor kiest je bestelling af te halen, kun je dit doen bij een van onze afhaallocaties. We zorgen ervoor dat je bestelling op de door jou gekozen bestemming bezorgd of afgehaald wordt.
    Meer lezen
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je binnen enkele dagen een e-mail met de leverdatum. De levering wordt rechtstreeks door de glasfabrikant bij je bezorgd op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur.
    Meer lezen
  • Wie bezorgt mijn bestelling?
    Je ontvangt je bestelling rechtstreeks van de glasfabrikant of een van onze partners. Zij bezorgen je bestelling op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur. Houd er rekening mee dat de exacte bezorgtijd afhankelijk is van de leveringspartner. We streven ernaar om je bestelling zo spoedig mogelijk bij je te laten bezorgen, zodat je snel van je nieuwe glas kunt genieten.
    Meer lezen
  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    Ruiten worden doorgaans individueel geleverd met een bus. Voor zwaardere ruiten wordt soms gebruikgemaakt van een glasbok, die wordt vervoerd met een vrachtwagen. De glasbok blijft op locatie totdat je deze hebt leeggemeld. Zo zorgen we ervoor dat de levering van het glas efficiënt en veilig verloopt, ongeacht het gewicht van de ruiten. Om deze leeg te melden vul je bij mijn account het formulier leegmelden glasbokken in. 
    Meer lezen
  • Moet ik aanwezig zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
    Het is aan te raden om aanwezig te zijn tijdens de aflevering van je bestelling, aangezien glas een kwetsbaar product is. Ondanks het hoge kwaliteitsniveau kunnen er beschadigingen optreden. Het is belangrijk om tijdens de aflevering te controleren op mogelijke beschadigingen en deze direct te melden aan de bezorger. Maak vervolgens een Serviceverzoek aan.
    Indien je niet aanwezig bent bij de aflevering, zal de bezorger de ruiten of glasbok op een geschikte plaats op het afleveradres achterlaten. In deze situatie kunnen achteraf geen klachten meer over beschadigingen aan de buitenzijde van de ruiten in behandeling worden genomen.
    Meer lezen
  • Wordt een bestelling met meerdere producten in één keer bezorgd?
    In de regel wordt je bestelling, inclusief meerdere producten, in één keer bezorgd. Er zijn echter situaties waarin beglazingsmaterialen afzonderlijk worden geleverd door een pakketdienst. Het glas wordt altijd rechtstreeks van de glasfabriek of een van onze partners geleverd.
    Meer lezen
  • Kan ik kiezen op welke datum mijn bestelling wordt bezorgd?
    Nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je binnen enkele dagen een e-mail met de leverdatum van ons. Het is dus niet mogelijk om zelf een leverdatum te kiezen. De levering wordt rechtstreeks door de glasfabrikant of een van onze partners bij je bezorgd op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur.
    Meer lezen
  • Ik heb producten ontvangen die ik niet heb besteld. Wat moet ik doen?
    Indien je onverwacht producten hebt ontvangen die niet overeenkomen met je bestelling, verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice voor een passende oplossing.
    Meer lezen

Afhalen van mijn bestelling

  • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
    Je kunt je bestelling afhalen bij één van onze afhaallocaties. Dit kan op werkdagen tussen 7:00 en 16:30 uur. TIP: Vergeet niet je orderbevestiging mee te nemen!
    BELANGRIJK: in verband met jouw veiligheid en die van anderen is het belangrijk het volgende in acht te nemen tijdens het afhalen van je bestelling.
    • Je dient je te melden bij de receptie van de afhaallocatie. 
    • Kinderen tot 12 jaar dienen in de auto te blijven zitten.
    • Voor je veiligheid is het, zonder toestemming of begeleiding, niet toegestaan de productiehal van de afhaallocatie te betreden.
    • In overleg kan het personeel van de afhaallocatie een handje helpen bij het inladen van je bestelling in je vervoersmiddel. Zij kunnen alleen geen verantwoordelijkheid nemen voor eventuele beschadigingen tijdens het inladen.
    • Bedenk goed hoe je het glas gaat vervoeren. Je dient zelf verpakkingsmateriaal mee te nemen om de ruiten in te pakken, vast te zetten en te vervoeren.
    • Kleding met lange mouwen, een broek met lange pijpen en dichte schoenen zijn verplicht voor je eigen veiligheid. Eventueel kan in overleg met de medewerkers een veiligheidsbril en veiligheidshandschoenen ter beschikking gesteld worden. Deze graag weer inleveren bij vertrek.
    • Het is belangrijk dat je je aan de veiligheidsregels op de locatie houdt.
    • Aanwijzingen van het personeel dien je altijd op te volgen.
    • Wanneer het getrainde personeel op locatie het niet veilig vindt hoe het glas getransporteerd wordt, kan geweigerd worden het glas mee te geven.
    Meer lezen
  • Waar moet ik rekening mee houden bij het ophalen van mijn bestelling?
    Neem bij het ophalen van je bestelling jouw orderbevestiging mee die we je per e-mail hebben gestuurd.
    BELANGRIJK: in verband met jouw veiligheid en die van anderen is het belangrijk het volgende in acht te nemen tijdens het afhalen van je bestelling.
    • Je dient je te melden bij de receptie van de afhaallocatie.
    • Kinderen tot 12 jaar dienen in de auto te blijven zitten. 
    • Voor je veiligheid is het, zonder toestemming of begeleiding, niet toegestaan de productiehal van de afhaallocatie te betreden.
    • In overleg kan het personeel van de afhaallocatie een handje helpen bij het inladen van je bestelling in je vervoersmiddel. Zij kunnen alleen geen verantwoordelijkheid nemen voor eventuele beschadigingen tijdens het inladen.
    • Bedenk goed hoe je het glas gaat vervoeren. Je dient zelf verpakkingsmateriaal mee te nemen om de ruiten in te pakken, vast te zetten en te vervoeren.
    • Kleding met lange mouwen, een broek met lange pijpen en dichte schoenen zijn verplicht voor je eigen veiligheid. Eventueel kan in overleg met de medewerkers een veiligheidsbril en veiligheidshandschoenen ter beschikking gesteld worden. Deze graag weer inleveren bij vertrek.
    • Het is belangrijk dat je je aan de veiligheidsregels op de locatie houdt.
    • Aanwijzingen van het personeel dien je altijd op te volgen.
    • Wanneer het getrainde personeel op locatie het niet veilig vindt hoe het glas getransporteerd wordt, kan geweigerd worden het glas mee te geven.
    Meer lezen

Gratis bezorging

Een bestelling wijzigen

  • Kan ik een bestelling die geplaatst is nog wijzigen?
    Beglazing en ventilatieroosters
    Je bestelling van glas en ventilatieroosters kan je niet meer wijzigen. Zorg er dus voor dat je jouw bestelling goed controleert! Deze producten hebben we immers speciaal voor jou op maat gemaakt, waardoor we het niet meer kunnen verkopen. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

    Beglazingsmaterialen
    Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kan je die niet meer wijzigen. Zorg er dus voor dat je jouw bestelling goed controleert! Je kunt de bestelling van niet op maat gemaakte producten, zoals beglazingsmaterialen, wel annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. 

    Meer lezen

Een bestelling annuleren

  • Kan ik een bestelling annuleren?
    Beglazing en ventilatieroosters
    Je bestelling van glas en ventilatieroosters kan je niet annuleren. Zorg er dus voor dat je jouw bestelling goed controleert! Deze producten hebben we immers speciaal voor jou op maat gemaakt, waardoor we het niet meer kunnen verkopen. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

    Beglazingsmaterialen
    Wel kan je je bestelling van niet op maat gemaakte producten, zoals beglazingsmaterialen, annuleren. Je kunt dit doen tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om de producten retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw werkplaats of huis naar GlasGigant.nl zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan GlasGigant.nl geretourneerd worden.

    Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dien je een Serviceverzoek in te dienen. 
    Meer lezen
  • Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
    Zodra de geretourneerde producten in goede staat zijn ontvangen, hanteren wij de volgende terugbetalingstermijnen:
    • iDeal: Het verschuldigde bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort.
    • Billink Achteraf betalen: Er geldt geen betalingsverplichting meer voor het geannuleerde product.
    Meer lezen
  • Waarom is mijn bestelling geannuleerd door GlasGigant.nl?
    Een product of bestelling kan om diverse redenen door ons geannuleerd worden. Je ontvangt een e-mail met de reden van annulering. Bij annulering vervalt de betalingsverplichting of wordt het betaalde bedrag teruggestort. De terugbetalingstermijnen verschillen per betaalmethode en zijn te raadplegen in onze informatie over terugbetalingen.
    Meer lezen
  • Een artikel van mijn bestelling is geannuleerd door GlasGigant.nl. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd?
    Bij annulering van een artikel wordt niet automatisch een vervangend artikel opgestuurd. Als de geannuleerde producten beschikbaar zijn op GlasGigant.nl, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
    Meer lezen
  • Ik kan mijn bestelling niet annuleren
    Beglazing en ventilatieroosters
    Je bestelling van glas en ventilatieroosters kan je niet annuleren. Zorg er dus voor dat je jouw bestelling goed controleert! Deze producten hebben we immers speciaal voor jou op maat gemaakt, waardoor we het niet meer kunnen verkopen. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

    Beglazingsmaterialen
    Wel kan je je bestelling van niet op maat gemaakte producten, zoals beglazingsmaterialen, annuleren. Je kunt dit doen tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om de producten retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw werkplaats of huis naar GlasGigant.nl zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan GlasGigant.nl geretourneerd worden.

    Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dien je een Serviceverzoek in te dienen. Dit doe je als volgt:
    1. Log in op ‘Mijn account’ en zoek de bestelling in de bestelgeschiedenis.
    2. Klik op ‘Start serviceverzoek’.
    3. Vink aan welke producten je wilt retourneren.
    4. Upload eventueel foto’s.
    5. Geef eventueel de reden op van retour.
    6. Klik op ‘Serviceverzoek indienen.
    Meer lezen
  • Ondanks de annulering heb ik de bestelling toch ontvangen
    Als je het artikel ondanks je annuleringsverzoek toch ontvangt, dan is je bestelling te ver in het verzendproces om nog te kunnen annuleren. Uiteraard kun je een niet op maat gemaakt product retourneren.
    Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om de producten retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw werkplaats of huis naar GlasGigant.nl zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan GlasGigant.nl geretourneerd worden.
    Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dien je een Serviceverzoek in te dienen. Dit doe je als volgt:
    1. Log in op ‘Mijn account’ en zoek de bestelling in de bestelgeschiedenis.
    2. Klik op ‘Start serviceverzoek’.
    3. Vink aan welke producten je wilt retourneren.
    4. Upload eventueel foto’s.
    5. Geef eventueel de reden op van retour.
    6. Klik op ‘Serviceverzoek indienen.
    Meer lezen

Betaalmogelijkheden

  • iDeal
    Met iDEAL betaal je veilig en snel via je eigen vertrouwde bankomgeving. iDEAL is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij de online kopers. Alle Nederlandse banken nemen deel aan deze betaaloptie. Het gemak, het vertrouwde imago van iDEAL en de snelheid maken deze optie erg populair. Je vindt direct het afgeschreven bedrag terug op je bankafschrift.
    Klik hier voor een voorbeeld van het betaalscherm.

    Deze tekst gaat over: betaalmogelijkheden, afrekenen, betalen, betaalopties
    Meer lezen
  • Billink Achteraf Betalen
    Met Billink kan je je bestelling achteraf betalen. Oftewel: Eerst zien, dan betalen. Achteraf betalen met Billink is laagdrempelig. Niet voor niets is deze betaaldienst nu al in ruim 1500 webshops actief.
    Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Je bestelling ontvang je in huis en je betaalt achteraf. Geen gedoe met vooruit betalen of wachten op retourgeld. Namens Billink ontvang je een factuur welke je binnen 14 dagen dient te betalen. Wel zo handig!
    Als de betaalmethode ‘achteraf betalen’ niet wordt aangeboden, kun je vanzelfsprekend een andere betaalmethode gebruiken.


    Deze tekst gaat over: betaalmogelijkheden, afrekenen, betalen, betaalopties, achteraf betalen
    Meer lezen
  • In3 - in 3 keer betalen
    In3 - In 3 keer betalen met 0% rente
    Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 
    Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode.
    Hoe werkt het?
    Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!
    Stap 1 - Kies & check:
    Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

    Stap 2 - 1e betaling & verzending:
    Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

    Stap 3 -  3e & 3e betaling:
    Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

    Klik hier voor een voorbeeld van het betaalscherm.

    In3 - In 3 keer betalen


    Deze tekst gaat over: betaalmogelijkheden, afrekenen, betalen, betaalopties, gespreid betalen
    Meer lezen
  • Overboeking
    Betalen via overboeking
    De naam van deze betaalmethode zegt het al... bij de keuze voor overboeking regel je de betaling via bankoverschrijving. Wanneer je voor deze betaalwijze kiest, dan ontvangt je de betalingsinformatie direct op je scherm of per e-mail. 
    Hoe werkt het?
    Wanneer je kiest voor de betaalmethode overboeking, word je direct en automatisch doorverwezen naar het betaalscherm. Op dit scherm zie je alle informatie die nodig is voor het betalen van de bestelling. Wil je de betaling op een later moment uitvoeren? Dan kan je jouw e-mailadres achterlaten. Wij versturen dan automatisch een e-mail met beknopte informatie over de bestelling en alles wat nodig is om de betaling te voldoen. 
    Hoe lang duurt een overboeking?
    Gemiddeld duurt het 1 tot 3 dagen voordat een overboeking door ons verwerkt is. In geval van een niet gevonden betaling kan het 3 dagen langer duren voordat wij de betaling hebben onderzocht en zo mogelijk hebben kunnen matchen.

    Overboeking

    Meer lezen
  • Creditcard: Visa en Mastercard
    Visa creditcard
    Visa is wereldwijd de grootste creditcard aanbieder en daardoor een veelgebruikte betaaloptie, zowel fysiek als online. Alleen al in Europa telt Visa bijna 150 miljoen kaarthouders. Net zoals bij andere creditcards kan je met Visa een product kopen via een webshop zoals GlasGigant.nl en dit achteraf betalen. Het bedrag wordt niet direct van je rekening afgeschreven, maar later door de maatschappij van de kaart aan jou gefactureerd. Je kunt het ook zien als een persoonlijke lening die de maatschappij direct verstrekt.
    Visa
    Visa betaalproces stap voor stap
    Iedere Visa kaart is standaard uitgerust met de extra beveiligingsmaatregel 'Verified by Visa'. Kaarthouders kunnen alleen betalingen uitvoeren volgens deze veiligheidscontrole als de bank of kaartverstrekker die service ook echt aan de kaart toevoegt. In sommige gevallen wordt bij een betaling met Visa naast de kaartgegevens gevraagd extra gegevens in te voeren. In de meeste gevallen gaat het dan om een aantal cijfers van de code op de achterzijde van de kaart of een extra wachtwoord. Dit laatste is altijd het geval bij gebruik van de extra service 'Verified by Visa'.
    Het betaalproces verloopt als volgt:
    1. Je vult jouw gegevens in, rondt de bestelling af en kiest bij betaalwijze voor Visa. Het betaalscherm wordt geopend.
    2. Daarna vul je jouw persoonlijke en kaartgegevens in. Vervolgens klik je op ‘Nu betalen’.
    3. In sommige gevallen doorloop je nog een extra stap vanwege de check ‘Verified by Visa’. Je dient dan een wachtwoord in te vullen.
    4. De transactie wordt daarna verwerkt. Dit neemt maar een paar seconden in beslag.
    5. De betaling is gelukt. Je komt op de bevestigingspagina van de webshop. 

    Mastercard

    Mastercard is een wereldwijd opererend bedrijf dat licenties uitgeeft voor creditcards. Vooral de wereldwijde acceptatie van deze creditcard maakt de betaalmethode zeer geschikt.
    Extra veilig door 3D secure technologie
    Om ervoor te zorgen dat je veilig gebruik kunt maken van Mastercard, wordt er bij alle transacties een extra veiligheidscheck met 3D secure verwerkt. Dit houdt in dat, naast het invoeren van je kaartgegevens, nóg een veiligheidscontrole wordt uitgevoerd. Hoe deze controle precies in zijn werk gaat, is per bank of kaartverstrekker verschillend.
    Visa
    Deze tekst gaat over: betaalmogelijkheden, afrekenen, betalen, betaalopties, achteraf betalen
    Meer lezen

Facturen


Vragen? Wij helpen je graag verder!

Onze klantenservice staat op werkdagen voor je klaar van 8:30 tot 17:00 uur.

Bereik ons via:
085 05 11000
klantenservice@glasgigant.nl

Terug naar boven