Heeft u hulp nodig? Bel 0850511000
title

Gratis levering
op locatie

Wil je je bestelling geleverd hebben. We leveren gratis door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Dan hoef je niet te sjouwen.

title

Kies zelf je 
afleverdatum

Je kiest zelf wanneer jij je glasbestelling wil ophalen of geleverd wil krijgen. Wel zo gemakkelijk.

title

Veilig achteraf 
betalen

Wil je je aankopen eerst geleverd hebben voordat je betaalt? Achteraf betalen doe je kosteloos met Billink. Wel zo veilig.

title

Gratis productie op 
maat vanaf € 450

Bestel je voor €450 dan betaal je geen kleine ordertoeslag. Dat scheelt je €37,50!

title

Snelle levering 
vanaf 3 werkdagen

Wil je snel je bestelling ontvangen? Standaard leveren we vanaf vijf werkdagen. En spoedleveringen vanaf drie! Lekker snel.

title

Niet goed, 
nieuwe ruit

Voldoet de ruit niet aan de kwaliteitsvoorschriften? Dan krijg je van ons direct een nieuwe. Snel en eenvoudig!

Het product is succesvol aan je winkelwagen toegevoegd
Aantal
Totaal (excl. btw)
Er staan 0 artikelen in je winkelwagen. Er staat 1 artikel in je winkelwagen.
Totaal producten (excl. btw)
Ordertoeslag (tot € 450)  Geen ordertoeslag
Totaal btw € 0,00
Totaal
Ga door met winkelen Doorgaan naar bestellen

Onze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren. Met deze cookies kunnen wij uw instellingen en voorkeuren onthouden. Daarnaast verzamelen wij gegevens over de werking van onze website en de effectiviteit van onze online marketingcampagnes. Als u deze website gebruikt dient u akkoord te gaan met het plaatsen van deze cookies. Uiteraard kunt u onze cookies altijd in uw browser weigeren of verwijderen, dit heeft mogelijk een negatief effect op de werking van onze website en het bestelproces. Kijk voor meer informatie over de door de (derden) websites geplaatste cookies en over uw privacy in onze Privacy- en Cookieverklaring. 

Klachten

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Als je een klacht hebt vinden we dat uiteraard heel vervelend. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@glasgigant.nl. Dan kijken we samen hoe we de situatie op kunnen lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Terug naar boven