Gratis levering
op locatie
Wil je je bestelling geleverd hebben. We leveren gratis door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Dan hoef je niet te sjouwen.
Kies zelf je
afleverdatum
Je kiest zelf wanneer jij je glasbestelling wil ophalen of geleverd wil krijgen. Wel zo gemakkelijk.
Veilig achteraf
betalen
Wil je je aankopen eerst geleverd hebben voordat je betaalt? Achteraf betalen doe je kosteloos met Billink. Wel zo veilig.
Gratis productie op
maat vanaf € 450
Bestel je voor €450 dan betaal je geen kleine ordertoeslag. Dat scheelt je €37,50!
Snelle levering
vanaf 3 werkdagen
Wil je snel je bestelling ontvangen? Standaard leveren we vanaf vijf werkdagen. En spoedleveringen vanaf drie! Lekker snel.
Niet goed,
nieuwe ruit
Voldoet de ruit niet aan de kwaliteitsvoorschriften? Dan krijg je van ons direct een nieuwe. Snel en eenvoudig!
Als je een klacht hebt vinden we dat uiteraard heel vervelend. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@glasgigant.nl. Dan kijken we samen hoe we de situatie op kunnen lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.